torstai 22. lokakuuta 2020

Virkkaamiseen hurahtamista

Olen nyt syksyn aikana hurahtanut täysin virkkaamiseen. Tällä hetkellä työnalla on jonkin sortin liivi ja paloista tehty takki, joiden ohjeet löysin youtubesta. Olen huomannut, että siellä on paljon erilaisia ohjeita. Eikä välttämättä haittaa, jos ne ovat eri kielellä, sillä kun näkee mitä videossa tehään, voi sen perusteella itse tehdä perässä. Oppiihan siinä samalla sitten myös tähän liittyvää sanastoa.


Viime viikonlopun työnä oli tehdä liiviin resoreita ihanassa auringonpaisteessa!

Virkattu toppi

Olen myös ensi kesäksi tehnyt itselleni pari virkattua toppia. Toinen niistä on tällainen neon keltainen, joka on mielestäni aika kivan pirteä! Näiden selkään olen laittanut nyöritykset, niin saan siitä iltselleni istuvan ja ei myöskään haittaa, vaikka se hieman venyisi tai jotakin vastaavaa. 




Virkatut shortsit

Myös shortsit olen virkannut, näitä tosin aloitin jo kesälomalla. Näihin minun pitäisi kyllä tehdä vielä vuori, sillä en pidä ajatuksesta käyttää näitä, kun niissä on hieman reikiä. Tulen varmasti tekemään talven aikana toisetkin tälläiset, sillä nämä tuntuvat ihanalta jalassa!



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti